ISPOVEST No 21 (Ispijanje nektara)


Možda ovo ne bi trebalo da ti kažem, bojim se da ćeš me pogrešno shvatiti.

Ja te mnogo želim, ali... Ako će ostvarenje želje dovesti do gubitka osećaja u kome sam sada - ja je se odričem. Ne želim da ovaj doživljaj uprljam poznatom reakcijom, ne želim da Bogove dovedem medju ljude. Njima je mesto na Olimpu.

Ti i ja (verujem da mogu da govorim i u tvoje ime) jesmo otišli daleko u prepoznavanju, ali se, ipak, još uvek ništa nije dogodilo, možemo da se povučemo sa primamljivog "fronta" i zatvorimo se u razumske okvire konvencionalnog dijaloga. Ne bacaj biser medju svinje, ne mešaj Bogove i ljude. Ako si zaista spreman na veliki izazov, koji si prizivao svojom poezijom - ja se otvaram prema tebi. Ako nisi - povuci se bez kajanja. Sa Bogovima nema šale.

Možda ni ja nisam dovoljno čista da sa božanstvima pijem nektar. Ako se kao takva ipak provučem neopaženo pored Heruvima, tada ću svakako osetiti bes Bogova. Ali, to će biti samo moj problem.





.

1 comment:

  1. TAS


    Nejaka,
    sazdana od krhkog zdanja
    iluzije,
    sluti tesnac
    lažnog ophođenja,
    reski dodir
    u tajni praštanja,
    sluti huk uma
    u zaljubljenost vetra,
    kasni lahor glasa
    na tasu pravde.

    U umanjenoj kopiji
    dirižabla,
    spava…



    Bojan, iz knjige Obzorje Lahora

    ReplyDelete