Prostitucija je “najstariji zanat” i istovremeno naomraženiji. Medjutim već ova prva rečenica u sebi sadrži dvojnost. Ako je zaista najomraženiji zanat, kako se onda održao hiljadama godina?
Istorijski gledano, očvrsnućem Sekundarne ličnosti, koja je i seksualnost preuzela pod svoje okvire, uporedo sa razvojem materijalnih vrednosti, stvarala se i prostitucija. Prvobitno, prostitutke su bile žene čija je svest bila veoma bliska Primarnom, te su stoga imale pojačan energetski naboj u sebi, koji se ispoljavao kroz jak seksualni poriv. Primajući muškarca u sebe i spajajući svoju svest sa njim, takva žena je bila ogledalo muškarcu u kome je mogao da sagleda Neizrecivo, kao konačni cilj sopstvene duhovnosti. Žena je darivala duhovno, a muškarac je zauzvrat davao materijalno, koje je bilo neophodno za ženinu egzistenciju. “Materijalizacijom” svesti, odnosno očvršćenjem Sekundarne ličnosti, žene su vremenom postale slične muškarcima po strukturi svesti, i više nisu predstavljale Neizrecivo u iskonskom vidu, ali ono što su neprikosnoveno zadržale bilo je pružanje zadovoljstva muškarcu, što je on takodje nagradjivao, uzvraćajući materijalnim.
Zašto je onda prostitucija postala toliko omražena?
Zbog drastičnog udaljavanje od primarnog cilja. U početku su prostitutke bile prirodno produhovljene žene, kojima praktična strana života nije bila bliska. Bilo je neophodno da se u tom smislu drugi staraju o njima. U kasnijoj fazi razvoja ljudske svesti, formirana Sekundarna ličnost kod žene razvila joj je i praktičnu stranu življenja, ali ju je zauzvrat zatvorila prema Neizrecivom. U retkim trenucima zaljubljenosti prema odredjenom muškarcu ponovo se dogadjalo obostrano otvaranje, a ljubav je bila ona čarolija koja ih je vodila u Rajske vrtove. Radjanjem deteta, žena se ponovo zatvarala aktivirajući svoju praktičnu stranu, oličenu u Sekundarnoj ličnosti, da bi mogla neometano da se brine o potomstvu. Muškarac, koji ima večitu težnju za uranjanje u Neizrecivo, ne osećajući sputanost zbog rodjenja novog života u kući, i dalje spontano traži “rajske dveri”. Logično, on se okreće ženama koje to mogu da mu pruže – prostitutkama, i nastavlja traganje. Vremenom, traganje za Neizrecivim transformisalo se u traganje za zadovoljstvom, jer profanacija Svetog zanata dovela je do toga da zadovoljstvo bude jedini cilj.
Epitet pogrdnog dale su prvo žene, jer prostitutke i hetere odvajale su muškarce od njihovih domova, a takodje su se i materijalne vrednosti odlivale na drugu stranu. Muškarci su takodje počeli da osudjuju prostituciju, mada je se nikada nisu zaista odrekli, jer deo Raja koji im prostitutka pruža, u početku su doživljavali sa sopstvenom ženom.
Može li se sa prostitutkom sada, u današnje vreme, doživeti rajsko blaženstvo o kome govoriš?
Ne, naravno i to se ne dešava od juče ili od pre par generacija. Mnogo je čak milenijuma prošlo od kada su čovek i žena izgubili znanje o sopstvenoj suštini, prepustivši se Sekundarnoj ličnosti, koja je primenljivija za svakodnevno življenje. Rajsko blaženstvo, u smislu otvaranja svesti ka Neizrecivom i obostrano spajanje svesti u jednu svest, dogadja se kroz seksualno spajanje (što se i sa prostitutkom radi), ali neophodna je ljubav, kao i skonska potreba za spajanjem, da bi do tog svetog čina i došlo. Dogadja se da se muškarac zaljubi u prostitutku i ona u njega, doživljavajući treptaj Neizrecivog. Medjutim, povratak u ustaljene okvire svesti dovodi do vraćanja u konvencionalne okvire i njena profesija počinje da bude smetnja. Radi se o običnoj sujeti i pravu vlasništva nad ženom: “u tebi samo ja imam prava da uživam i ti samo za mene smeš i možeš da budeš prozor u svet duhovnog”.
Rekao si jednom prilikom da seks produhovljuje i obogaćuje duh. Koliko su prostitutke produhovljene, obzirom na broj snošaja koji imaju u toku svog radnog veka?
Seks produhovljuje, ali samo uz ostvarenje jednog uslova: otvaranje svesti ka Neizrecivom, uz stabilnu tačku razuma, koji sve što se dešava može da analizira i obogati Čisto Lično Biće. Današnje prostitutke snošaj obavljaju isključivo na “terenu” Sekundarne ličnosti, tačnije sve rade razumski. Ukoliko i dodje do zadovoljstva, a to je retkost, jer razum je odavno obogaćen iskustvima te vrste, zadovoljstvo je jednostavni ventil za pražnjenje akumulirane seksualne energije.
Vidjala sam žene koje su imale mnogo muškaraca u životu koje su iako se nisu bavile prostitucijom, prepoznatiljive na prvi pogled. Njihove oči su prozori mraka. Za njih kažu da im je k..... u očima, pre bi se reklo da im je u očima smrt.
Prejak energetski naboj iskazan kroz prenaglašenu seksualnu želju doveo je do izrazitog promiskuiteta. Njihova svest je bila prirodno otvorena ka Neizrecivom i one su mu se lako prepuštale. Medjutim, bila je potrebna jaka tačka razuma, da bi mogle da se održe “u normali”. Smrt koja im se vidi u očima, samo je pokazatelj da su svoju ličnu energiju odavno potrošile, postajući ventil Neizrecivom, a za uzvrat ne poznaju drugi način kako da tu istu energiju povrate, odnosno kako da obogate svoj lični energetski bonus. Suštinski te žene su mrtve iznutra. Nažalost nisu jedine, ostatak sveta koji boravi u okvirima Sekundarne ličnosti, takodje ne živi. Jedino su one po stepenu beživotnosti prepoznatljivije, nego drugi. Njihov potencijal ka duhovnom postao je njihova propast i, to je jasno uočljivo. A muškarci, koji su do juče žudeli za ženama kojima se u očima ogledao život, sada ih izbegavaju jer u njihovim očima vide smrt.
Vratimo se prostitutkama. One su zanimljive, jer se sa njima može uraditi sve ono što se sa sopstvenim, poštenim ženama ne radi. U čemu je stvar?
Perverzije, na koje si zapravo mislila kroz ovo pitanje, koje se sa sopstvenim ženama ne rade, odraz su želje za izlaženjem iz uvaspitanih moralnih okvira. Za klijenta, prositutka je niko, samim tim ima veoma pozitivnu ulogu jer muškarac za trenutak izlazi iz okvira Sekundarnog i potpuno se opušta, predajući se Primarnom koje nosi u sebi. Uobičajeno zadovoljstvo snošaja, koje uvek može da se obavi sa svojom ženom, odavno ga ne uzbudjuje, odnosno ne inicira. Situacija u kojoj je sve dozvoljeno aktivira ga na potpuno otvaranje i predavanje, a ono je jedan od uslova za kontakt sa Neizrecivim. Još kada bi znao šta zapravo radi i pri tome mogao psihički da izdrži lavinu energije koju pokreće, mogao bi da se prosvetli. Medjutim, takvi slučajevi su skoro nemogući, zbog startne pozicije svesti, sadržane u motivu posete prostitutki.
Pozitivni, aspekti perverzija sa prostitutkom uglavnom su psihoterapeutske prirode, jer na svetlo dana se iznose unutrašnje, prikrivene potrebe koje se kose sa postavljenim normama.
Vidjala sam, preko mas-medija, scene gde prostitutka, obučena u crnu kožu i sa bičem u ruci »zadovoljava« klijenta (ili možda nije trebalo staviti znake navoda?). Kako je moguće zadovoljenje kroz bol?
U traganju za neprekidno novim izvorima zadovoljenja, kao novih iskustava starog doživljaja, na kraju se uvek dodje do bola. Reč je o proširivanju svesti u horizontalnoj ravni, umesto da se krene vertikalno. Medjutim, vertikalni uzlet podrazumeva priliv jače energije sa nove ravni i često deluje razarajuće po uobičajenu svest te se ova ne usudjuje da krene naviše.
Efekat takodje može da bude psihoterapeutski: ja sam loš, zato što sam došao kod tebe, kazni me.
Muškarci koji u seksu maltretiraju žene takodje pokazuju svoje skrivene komplekse koje su izazvale neke druge žene: majke ili ljubavnice: »Ti treba da pripadaš samo meni, tučem te, jer pripadaš i drugima«. Medjutim, to su patološki slučajevi, primereniji psihijatrijskom izveštaju nego ovoj analizi.
Šta ženu navodi da počne da se bavi prostitucijom?
Prevashodno materijalni motiv udružen sa pojačanim seksualnim nagonom.
Može li žena da se produhovi kroz bavljenje prostitucijom?
Ne, naravno. Pre će doći u poziciju vesnika smrti, o čemu smo govorili u jednom od prethodnih pitanja. Produhovljenje podrazumeva osvešćenost, a do nje se dolazi kroz konkretan mentalni rad. Produhovljenje kroz seks je moguće, ali je istovremeno veoma opasno za neupućene. Postoji mnogo drugih bezbednijih puteva, doduše mnogo dužih, ali svakako bezbednijih, kojima čovek može da hodi ka višim predelima svesti.
No comments:
Post a Comment